Vragen? Bel ons: 0165 - 769 069
print sitemap

Allround Medewerker Klantenservice & FinanciŽle Administratie

Word jij onze Allround collega Klantenservice & Financiële Administratie 40 uur?

Dinsdagochtend 10.00 uur. Je bent bezig met het inboeken van inkoopfacturen als ineens de telefoon gaat: een klant wil graag nieuwe bio-bekers bestellen voor bij zijn waterkoeler. En oh ja, nu hij jou toch aan de lijn heeft: misschien is die toilethygiëne van Ological ook wel iets voor in zijn nieuwe pand. Snel een mail naar de vertegenwoordiger met alle gegevens, want deze offerte moet snel de deur uit! Daarna weer verder met de inkoopfacturen. Vervolgens verwerk je de bestellingen en de verkoopfacturen. Tussendoor beantwoord je vragen van klanten over uiteenlopende onderwerpen zowel per mail als telefoon. Nog even de routes voor de monteurs klaarmaken en voor je het weet is er weer een dag voorbij!

Is dit iets voor jou?

Hierboven lees je hoe jouw werkdag als allround medewerker klantenservice en financiële administratie bij Ological eruit zou kunnen zien: veelzijdig en uitdagend. In deze functie ben jij het eerste aanspreekpunt van klanten op het gebied van bestellingen, storingen of andere vragen. Je zorgt ervoor dat de bestellingen worden verwerkt en de service- en onderhoudsmonteurs worden gepland. Je bent medeverantwoordelijk voor het correct bijhouden van zowel de debiteuren- als de crediteurenadministratie. Je verwerkt de nieuwe abonnementen in het boekhoudsysteem, plant de uitlevering en verzorgt de facturatie. Je ondersteunt de verkopers met het maken van de offertes.

Dit ben jij:

Jij bent financieel geschoold op mbo4- of hbo-niveau en je bent leergierig, gemotiveerd en gedreven. Je kunt snel schakelen en dankzij jouw ervaring met een financieel-administratief systeem zoals Exact of Multivers (en liefst ook een plannings- en abonnementensysteem) kun jij zorgvuldig en accuraat de administratie uitvoeren. Je hebt ervaring met andere taken op een klantenservice en je hebt een commerciële, klantgerichte en pragmatische instelling. Je kunt goed prioriteiten stellen en je communicatieve vaardigheden zijn excellent.

Dit zijn wij:

Duurzaam en praktisch. Zo kun je onze milieuvriendelijke facilitaire producten en diensten het beste omschrijven. Veel bedrijven en organisaties maken inmiddels al gebruik van onze duurzame leidingwaterkoelers, toilethygiëne en aanverwante artikelen en diensten. Wij bewijzen dat duurzaam en zakelijk perfect samengaan en zijn flink aan het groeien. Dat is dan ook de reden dat we op zoek zijn naar een allround medewerker klantenservice en administratie met een brede interesse.

Dit bieden we jou:

Een uitdagende fulltime baan met breedte en diepgang, waarin je hands-on functioneert en die veel kansen biedt. Je rapporteert aan de Hoofd Klantenservice & Financiële Administratie. Je ontvangt bij Ological een prima salaris en een duidelijk langetermijnperspectief. Je krijgt volop mogelijkheden om je te ontplooien en mede te bepalen hoe jouw afdeling zich ontwikkelt binnen een jong, dynamisch, onderscheidend en vooral duurzaam bedrijf.

Meer weten of solliciteren?

Wij verzoeken je een korte motivatie te schijven waarom je denkt dat je aan de vereiste kwalificaties voldoet en waarom je graag juist bij Ological zou willen werken. Let ook op dat een gedegen financiële scholing op MBO4/HBO een minimum vereiste is voor deze functie.

Wil je meer weten over deze functie? Bel dan naar 0165 – 769 069 en vraag naar Susan Nagtzaam.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

akvo MVO Nederland EPDWA
algemene voorwaarden | disclaimer   © Ological Waterkoelers